Tillbaka i lägenheten med världens bästa vovve!

Nu har jag kört klart för natten och ska just lägga mig och sova, det har varit en solig kväll med höjdpunkt när jag fick citronvatten sprutat rakt in i ögat, Joey har ett skällhalsband som han hade på sig, och jag myste med honom när sofie sa nånting med att jag skulle akta att den inte sprutade rakt i ögonen, jag skrattade åt det och vips så fick jag hela vänstra ögat nersprutat. Huh va roligt det var!!
Inte att få det i ögat men hela situationen!!


Hela kvällen nästan har vi snackat om tågluffen och det ska verkligen bli kul! Jag hoppas verkligen att jag kan övertala sofie att vi iaf kan ta en dag i paris, så man får en känsla av det iaf! Det hade varit mäktigt!

Nu ska jag sova iaf, imorgon kasnke det blir fotografering av Joey så vi hoppas på bra väder!
Godnatt!

/S

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hei på deg!



Nå venter jeg spent på om det kommer noen nye bilder av vakre Joey!!!

Håper dere har flott vær så det blir noe av!;-)



Ha en fin vår!

Hilsen fra Kristin

2010-03-20 @ 16:14:33
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0