Tidig morgon!

Problemet med att sova i ett rum med stora fönster och inga rullgardiner är att det blir så himla ljust!! Och nu börjar det bli lite för tidigt på morgonen för att jag ska va nöjd... nästa inköp: RULLGARDINER!!

Jag vaknade vid sex imorse, det var nog inte bara ljuset tror jag för jag kände mig lite pigg! Men jag har försökt halv sova ett tag men vid nio gick det inte, blev lite för rastlös haha
Så jag ställde mig i duschen och nu är jag ren igen! Tänkte laga lite mat och sen gå till jobbet i guess!


NU till det roliga!!!!
Jag får tillbaka min mobil idag!! :D:D iiih va glad jag är! Min andra mobil dog ju och jag har laddaren i sävar så jag har inte haft nån mobil alls. Inte så himla farligt som jag trodde det skulle bli men det är ju alltid bättre att ha en som fungerar ifall att ;P

Nu ska jag sätta över lite bilder från kameran till datorn!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0