Söndag

Idag har det varit träning heela dagen!
Jag och joey tog en prommis längs hela smspåret! Alltså skidspåret just bakom huset :D
Det var många långa uppförsbackar och jag tog på mig en jacka för mkt! Huh, svettigt värre!! Men joey tyckte det var kuul iaf!
Jag har hittat en runda nu som jag faktiskt kan gå utan att tappa bort mig själv, jag följer ju bara smspåret så kommer jag förr eller senare tillbaka utanför mitt hus!! Och, nästa gång jag ska ut så ska jag inte ta på mig för mkt kläder och tunga skor!

Hade tänkt att fara ut och springa ikväll också!! Joe måste ju ändå ut och jag har ju redan varit ute i skogen och gått, det kan va skönt att slippa plumsa snö!
Men det hade ju varit kul att gå mitt nyhittade spår på en timme en gång till! Fast åt andra hållet kasnke? :D
Vi får se!

Nu ska jag först fixa mina naglar, lacket har börjat släppa och jag är där och petar... Sen ska jag laga mat och fara ut igen! FunFun!!

Ska ta kort på min tröja jag köpte igår också! Den e superfin och enkel precis som jag har velat ha!! :D

Glad!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0