Rip nail

Så var det med det, jag var glad så länge det varade men nu är en av mina fina naglar history och det drar ju ner helhetsintrycket något. Det går utför och jag väntar bara på att dom andra ska ryka också, om inte innan så under veckan i sälen - garanterat!
Jag har klippt ner dom lite granna för att få lite mer lättjobbade naglar!

Ikväll har jag iaf plockat undan lite grann för det såg verkligen förjä*la äckligt ut här hemma. Jag har en tendens att bara ställa ifrån mig grejer och lämna dom där det är så länge som möjligt... och när jag är med pupp så blir det lite värre. Så imorgon ska jag gå ut med 25 påsar skräp och damsuga, sen kan man komma och hälsa på igen!  ;)

Det är en jobbig vecka framför mig, tre jobbiga iaf sen bättre! Visst jobbet är väl inte min favoritsyssla men jag får ju massa money denna månad iaf ;) Även fast jag känner mig nådigt fattig nu när alla räkningar har betalats :S

När jag hinner (förhoppningsvis imorgon) så ska jag ta kort på alla kläder och skor jag inte använder och lägga in en annons på tradera eller blocket! nice huh? Lite extra pengar och en urrensning så man kan köpa nytt med gott samvete ;)Blir fun!! Har ju massa skor jag inte använder bland annat! Mitt mål är att sprara ihop till dom fina svarta pumpsen jag vill ha! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0