Prommis

Pupp och jag var ute på prommis tidigare idag, 1 timme på vägarna vs 1 timme i skogen är två helt skillda saker!
Mycket härligare att va ute i skogen! Nästa vecka ska jag gå ner på myrorna också och köpa längdskidor så jag kan ta vara på spåret medans det finns kvar :)
Imorgon på morgonen ska vi iaf ta skogen sm spåret igen innan mamma kommer och snor med sig joey till sävar igen!

NU vill joey gå och lägga sig, han sätter sig i sängen och försöker stirra ut mig! Kanske ska börja tänka på att dra mig mot sängen, om ett tag iaf! Och mysa med lillskiten som fyller hela 1 år den 25 mars, herreguu va han har blitt stor! Tiden går fort när man har roligt :D

Nu ska jag fixa mitt spotify, det här var ju kul! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0