Promenad hem från jobbet idag

Yes, idag var en lång men bra dag! Bra med pengar, mat i magen och promenad hem, så bra det kan bli, nästan.
Jag var grymt trött imorse för jag kunde inte somna igår natt! Söndagar är det massa spökserier mitt i natten och det är ju så kul! Vissa blir man lite rädd av, vissa är FJANTIGA men det gör att man fastnar framför tv:n och då är man trött på morgonen!

Ikväll blir det iaf tidigare isäng för imorgon är det förhoppningsvis träning! Fick ju en prommis ikväll, teo övertalade mig och det var faktistk skönt ute :) Så det var väl bra. Måste ju börja gå lite oftare, iaf till jobbet. Har blivit för lat med bussarna! ojojoj.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0