OPS ingen uppdatering idag (Nästan ;) )

kom just på att jag måste uppdatera bloggen idag också!
Jobbet gick bara bra idag, känner mig faktiskt lite smårik och ser fram emot lön ;) Hade varit nice att vinne en biobiljett också men den äran fick någon annan... Kan ju trösta mig med att jag sålde flest vitaelab och att ante kunde mitt säljnr utantill innan jag gick hem för dagen, Målet avklarat haha!

Ligger i sängen och lyssnar på musik i min ipod som jag verkligen måste fylla med lite ny musik! Har hört samma i flera år nu, dax att ta tag i det snart alltså! Annars ser jag fram emot helgen med disneykväll på fredagkväll, på slalomskidorna fredag och lördag med pappa som kommer upp från storstaden imorgon och äntligen få äta riktig mat utan att behöva laga den själv! - Himmelriket? En Uberbra ( med tyskt U/Y ?:S ) helg iaf! 



Ska försöka uppdatera imorgon, tänkte faktiskt fara till gymmet innan jobbet imorn, tidig morgon alltså :D Om jag tar mig upp haha!!
Vi får se, men jag kan ju avsluta med att säga att jag började gråta när jag gick in på "miras" blogg idag, för det känns fortfarande att hon är min och vi bara har lånat ut henne... Jag hoppas fortfarande att det ska va så så jag slipper acceptera att hon inte kommer tillbaka...

Och nu börja jag gråta igen, en riktig crybaby, kan ju säga istället att min tumnagel aldrig varit så här lång och att jag till och med har svårt att skriva sms! Haha jag är glad över det eftersom jag alltid varit en nagelbitare och aldrig haft naglar lägre än obefintliga :P

NU ska jag lyssna på långsam musik och försöka sova!
Godnatt!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0