Mysig morgon

Jag och poe har tagit det lugnt idag, fick en supermysig morgon med promenad, gos, lek och träning.
Nu är det dax för min träning... Ska ut och springa hade jag tänkt sen köra lite hemma sen!
Har träningvärk sen igår men bara i ryggen där jag körde lite tyngre vikt och färre reps. Det var så jag tränade när jag fick träningsvärk i armar också.
På nått konstigt vis verkar det vara så jag ska träna för att få träningsvärk så det får väl bli så då!
Det är ju det bästa med träningen, att man får träningsvärk. Haha och att man mår bra, det är kul mm självklart men aa ni fattar! Det är ju roligare om man känner av det!

Hade tänkt städa idag men det blev icket av, sov ut, och var med joey istället!
Det är ju en dag imorgon också!

När jag kommer hem igen ska jag försöka lägga in bilderna från min mobil ska ni få se hur mysigt jag och joey hade det imorse!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0