kort från dagen

Åh vilken lång dag!
Gym imorse, eller jag var halvt död så det blev väl inte så bra! Efter det blev det massa stress med att hinna hem, handla och hinna med bussen ner till staden.
Jag hann iaf och fick med massa gott från coop! Nu är mitt kylskåp fullt med massa nyttigheter :D
Jag fick iaf lämna min mat hos sofie medans jag var på jobbet för jag hann inte fara hem och lämna det.
Vi tog iaf en skön prommis till polisstationen och jag fixade ett nytt pass hos världens mest uttråkade människa och sen gick vi tillbaka och käkade innan det roliga tog slut.
Jobbjobbjobb som inte gick så bra och nu ligger jag här, mätt i magen efter lite pasta carbonara med kyckling och gurka! Det var supergott och jag har tillräckligt för att äta till frulle imorn också!



Det var min dag.
Nu ska jag fixa mig till natten och sen sova, ska ju upp tidigt imorn igen för gymmet och jag vill inte ha ont i huvudet som idag. huvva!

G´natt :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0