Joey!!!

När jag kom hem efter idag så var min pupp hemma! Han hade varit själv i ca 45 minuter helt tyst!
Jätteduktig är han och jag blir så glad, han blir så mkt bättre varje dag!
Nu har jag verkligen den perfekta hunden! :D
Just nu springer han runt och söker lite mat runt i lägenheten. Han var så duktig och väntade tills jag sa varsogod!
Åh!!

Förlåt för er icke hundintresserade men jag måste ju få skryta av puppen!


Idag har jag haft grym huvudvärk och jag sitter här och har tagit två alvedon och hoppar det ska gå över snart! Jag har burit hem massa lite mjölk så mina armar e alldeles sladdriga haha :P

Nu ska jag ta och träna lite med Joey, tänkte ge han en toarulle. Alltså det är en tom rulle man lägger godis i och viker in så det inte är öppet! Men han somnade breve mig nyss så det får bli sen!
Jag ska också passa på att sova, huvudet bultar!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0