Jag var ute och sprang idag.

Efter jobbet och efter middagen.
Jag vet bara att det kom en våg av känslor som jag helst av allt låser in i min lilla låda.
Jag kunde inte stanna kvar i min lägenhet själv och bara sitta, jag var tvungen att röra på mig.
Att springa har ju egentligen aldrig varit min grej men att träna och röra på mig har alltid varit avslappnande och ett sätt att få ut alla känslor!

Så jag tog på mig träningskläder och gick ut i snöblåsen! Och jag sprang, jag bara sprang och när jag kom hem så rann tårarna men det var skönt!
Och nu, efter en dusch och tomhet så känns det mkt bättre och jag är faktiskt stolt över att jag sprang!
Jag var ju ute i 50 minuter och bara att jag faktiskt tog mig ut i det här vädret själv är ju bra!
Jag ska nog klara tjejmilen om jag kan fortsätta såhär!
Och på köpet kanske jag får snyggare ben och kropp, som the old days ;)

Nu ska jag titta på tv en stund och sen somna och vakna lite gladare imorgon!
/S


Kommentarer
Postat av: öm moder

öm i musklerna alltså, jvl ont i musklerna jag har, gjort core idag. yoga o simmning i går och spinning iförrgår.. puh, nu ledig två dar. skönt för ömma muskler, men att jag ska orka springa tjejmilen i höst med dig det är säkert. pok sköt om dig vi saknar dig här i sävar...

2010-03-03 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0