Jag har faktiskt varit ute och sprungit idag!

Ja, tro det eller ej men det har jag! Och nu har jag satt upp en plan!
Det blev verkligen inte så långt men det är en början och ska jag inte ge upp utan klara mitt nyårslöfte så är det bra att börja litet!
Jag kanske itne har skrivit mina nyårslöften här?

Jag är ju egentligen ingen som brukar ge sånna löften för jag håller dom ändå aldrig!
Men iår så blir det första året jag ska klara båda mina löften!

NR 1: Se mer film och bio!
- Det ser ljust ut och man kan nästan säga att jag redan klarat det! Jag har aldrig varit någon bio eller film tittare. Och därför ska jag se mer så jag kan följa med när andra snackar film också ;) Har sett fler bio och filmer i år än hela förra året så det ser jag som lyckat :D

Nr 2: Jag och mamma ska springa tjejmilen. (om det heter så?)
- Ser väl inte så ljust ut, men jag tror ändå jag ska klara det! Bara jag anmäler mig till det eller hur det funkar så ska jag nog ta mig igenom det också! :D huh jag som hatar att jogga...

A, men det började idag iaf! Första mars, det var väl inte så illa ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0