Idag

gick inte jättebra på jobbet förrän de sista två timmarna! Det var skönt att sluta bra iaf
Just nu är jag helt slut i kropp och knopp och ska dra mig i sängs och stänga ner allt!
Imorgon är det fredag och då ska det tränas igen, har grym träningsvärk idag så jag hoppas det går över lit etill imorn så jag kan köra utan att va så stel! Jag är riktigt sugen på ett corepass, det behöver jag verkligen. Tycker det är så svårt att träna och hitta motivationen att förtsätta träna mage när det blir jobbigt. Därför kanske det blir bättre om man går corepass ist! Då får man nån som peppar och ser om man slappar efter ;)

Ska skriva ner lite grejer jag ska hinna göra till imorgon och sen sova som sagt.
Vi får höras imorgon istället!
Eller, innan jag går och lägger mig måste jag få berätta att jag äntligen diskat undan berget av tallrikar och glas som varit i min disko, nu kan jag äntligen laga mat igen ;)


Haha hitta den här bilden från när jag och joey busa i sommras, och ni kan va lugna, jag låg inte PÅ honom :P
Jag sitter upp men det syns inte!
Jag älskar min hund <3
Ska gå in och boka frissa tid imorgon om jag hinner, innan juni ska jag ha klippt av halva håret och blitt blond igen, sådeså!

Godnatt

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0