I´m back

Hemma igen efter en helg i sävar!
I fredags blev det slalomskidor på och ut i backen! Det blev bygdsiljum och solen sken!
Backen var väldigt hård men det var kul att åka även fast jag fick lite längre skidor och ökade på svårighetsgraden lite... Det blev ju bra ändå!
På kvällen blev det disneykväll med S, M och M supermysigt verkligen!

Lördagen så for vi in till staden, tvättade bilen, fikade lite och köpte ramar till mina nya bilder!
Mkt pengar gick men jag får väl jobba bra nu nästa vecka istället för att kompensera ;)
Melodifestivalen på kvällen och fel låt vann, som vanligt nästan! min röst var på salem som hade en skön låt och förmodligen den enda bra låten i startfältet, Darin var okej också.

Idag har vi satt upp alla tavlorna i lägenheten och dom syns nu när solen inte riktigt lyser in på samma sätt längre! Det blev finfint!
NU ska jag och Joey ta en prommis i skogen och sen gå ner och handla också, måste ju få hem lite mat! Kasnke det är dax att gå ner och hämta cykelt så jag kan börja cykla på jobbet nästa vecka!
Alla vägar är ju skrapade så man inte ramlar och slår sig gul och blå!
Det är ju alldrig kul!

Pappa har farit hem nu också och jag räknar dagarna till sälen v14 - 15



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0