Hemma igen och jag är glad!

Har jag skrivit något idag? Det har jag väl? Att jag var så trött imorse att jag inte orkade gå upp och springa!
Så var det iaf, sen for jag till jobbet och det var ju jättefint väder ute!! Suck. Men jag ska ut imorgon på morgonen och sen blir det gym med söta sofie efter jobbet! Det gäller att ligga i, mamma har ju försprång ;)
Men det är konstigt, ju mer man rör sig desto mer VILL man röra på sig! Så även om jag inte kommer springa så jättelångt på mornarna så kommer man ju ut iaf! Alltid något!

Iaf så känner jag mig glad idag för imorgon kommer mina brudar och som jag saknat dom! Det var bara allt för länge sen! OCh då skiter jag i att jag måste städa och handla och göra så mkt innan dom kommer, det ere värt! :D Men först och främst ska jag komma upp kl nio och springa, det är mitt första delmål!

aa

godnatt
BLOGGTEMA

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen

dina bloggtema bilder är bättre än mina

2010-03-06 @ 21:34:01
Postat av: sandra

Sv mamsen: Jag har tränat ett tag ;)

2010-03-07 @ 16:30:57
URL: http://sandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0