Godmorgon!

Jag kom inte iväg imorse, klockan ringde halv nio och jag var faktiskt pigg!
Så det hade nog inte varit några problem att ta mig upp, men jag låg och skrev ner allt jag behövde göra här hemma innan jag ska till jobbet, för jag kommer ju inte hem igen! EFter jobbet ska jag till pappa över helgen och om han skulle få för sig att kika in i lägenheten nån dag så kan det va bra att det är städat!! Haha

Men hinner jag bli klar innan kvart i så går jag nog, men nja duschen skulle behövas också...
Måste skynda mig, måste ju hitta alla mina slalomgrejer också! Imorgon blir det sista svängen hökarängen! Eller nått sånt ;)

Vi hörs efter helgen eftersom jag inte har något internet där!
KRAM

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0