Dusch

Idag har jag inte gjort nånting jag skulle gjort men massa annat.
Jag tog en tupplur, en lång dusch och nu sitter jag här, huvudet känns bättre men jag är fortfarande lite snurrig och småyr! Lite jobbigt men jag tänkte gå till sängs snart igen!
Imorgon är det fredag och det gillas, kasnke får man träffa lilla puppen som jag håller kär och kasnke blir det ut och dansa? Det lutar åt puppie för jag saknar han så!
Nu ska jag verkligen ta tag i det här, han har ju verkligen blivit mkt bättre med ensamhetsträningen och jag tror han skulle klara vara ensam ett litet tag i min lägenhet! Mamma har ju börjat jobba nu också så det borde va same-same. Kanske ska prova nu på måndag eftersom jag bara jobbar ett kort pass då! :D
I det fallet är ju mitt jobb perfa, får bestämma själv nästan :)
Fast ulltimat vore ju om han kunde följa mig till jobbet!
I framtiden kasnke om allt funkar!! :)

Nä, va jag svamlar, nu ska jag läsa lite bloggar och ta det lugnt! :)
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0