Dröm

Jo, inatt, alltså igårnatt, alltså natten till idag så drömde jag en ganska mysig dröm som jag måste dela med mig av!

Den handlade om att dom gav bort olika sorters djur som haft det lite jobbigt och jag for dit och fick en jättesöt och gullig kattunge som blev bästa vän med joey!

Det var en mysig dröm.

Kanske det betyder att jag måste skaffa en katt så joey har lite sällskap så han kan vara här lite oftare!
Jag hoppas det. Men jag tror nog bara att jag drömde det för jag alltid velat ha men inte kunnat ha en katt.
Men nån gång i mitt liv! Då. Då vill jag ha en ny beebop.

För er som inte vet vem beebop var ( ingen förutom familjen davidsson/stenberg) så var det en sjuk katt som vi skulle ta men som blev så sjuk att vi var tvungna att ta bort för hennes egen skull! Så synd på världens vackraste katt! Även om vi bara hade henne någon vecka kommer jag inte glömma bort den söta beebop!


Godnatt igen!

/S

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0