crapy day

idag har varit en sån där dag, en jobbig en.
Ligger i sängen helt slut och får höra att joey trakkar familjen genom att kissa i jontes säng. Fast han varit ute.
Inte så mkt jag kan göra här men jag tror jag vet varför och ska försöka lösa det. Det kommer leda till att han får vara här oftare och det gillas, av alla. Kasnke inte mamma men ;)

Imorgon ska jag träna har jag bestämt! Efter jobbet, så får vi se om S följer med ;) Ska försöka hinna med polisen också för mitt pass har gått ut. Dock är det svårt att hinna eftersom jag jobbar så då dom har öppet.
Allt löser sig. Imorgon.

Nu ska jag kolla efter en hundkurs med Joey, är så sjukt sugen och eftersom det är så få hundutställningar härikring jag kan ta mig till så får jag väl gå kurser ist! :P

/S


Kommentarer
Postat av: men sandra!(JD)

det är ju fortfarande 2 av ''bilder från idag'' ska du inte fixa det? :O ;P

2010-03-24 @ 22:25:33
URL: http://sandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0