better day

Det har varit en skön dag idag, kort jobbdag sen direkt till gymmet! Jag tränade tills jag stupa haha :P
Nä men trött var jag och jag trodde jag sku svimma när jag sakta men säkert gick hem igen! Så jag har väl fått en timmes prommis idag plus gymmet! Skönt nu i efterhand när man har duschat!

Jag har inte så mycket att skriva förutom att jag inte kom iväg till polisen idag. Det är inge bra ju. Måste fixa mitt pass! Dock så fick jag mitt kort från svenska turistföreningen idag, vad jag ska ha den till kommer jag inte riktigt ihåg men det är till i sommar ;) Sen så ska jag gå på banken och sätta in pengar också, men det får jag ta nån da ;)

Nu ska jag slänga mig i säng och sova! Det ska bli såå skönt!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0