Smärtsamma Sandra

Sitter hemma och har ont i ryggen ( tredje dagen) och jag fattar inte vad som är fel.
Vaknade för några dagar sen att ett litet område mitt i ryggen (stort som 2-3 kotor) gjorde förbannat ont. Bara ryggraden gjorde ont. Trodde det skulle gå över och for ut i skogen med joey och försökte mjuka upp min extremt gamla kropp ( snart 20 för fan! Ålderskris) och trodde väl det skulle gå över.

Men icket.

Härdade under dagen men det blev inte ens bättre av att sitta i en stol ganska still en hel dag. Surprice.
Nu har det gått tre dagar och det blir värre. Imorse fick jag lov att ta en alvedon pga det.
Det, för er som inte känner mig, är galet ovanligt.
Jag tror nämligen inte på sånt. Jag tycker det är bättre att härda smärtan för om jag tar smärtstillande så rör jag mig mer och så tar det bara längre tid innan det går över. Sidefect from hälseneinflamationen i think.

Hur länge ska jag härda innan det här blir bra då?


/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0