Sista dagen på semestern

Sista dagen och så regnar det, lite typiskt eller hur?
Fast jag tycker det är ganska mysigt med regn så det gör inte så himla mycket :P Jag gick ut i regnet och plockade jordgubbar till frukost/lunch eller mellanmål kanske det räkas som, det var jättegott! Har saknat det så mycket!
Egenplockade jordgubbar och grillat är verkligen sommar för mig, cant live without it ;)

Sen for vi iaf in till stan, for på jula och köpte nödvändigheter och sen vidare till biltema och köpte cykel! FIIN cykel.
Kent fick hjälpa mig att sätta ihop den så nu är den redo att köras, cyklade en bit men inte så långt, imorgon ska jag pumpa upp däcken och fixa det sista :)

Hemma i lägenheten nu iaf, imorgon jobbar jag, och det känns ju konstigt, har varit ledig så länge. Men pengar behöver jag fylla på!
Ska ju också fika med farmor och Matilda på lunchen och det ser jag fram emot :D Så jag tror nog att jag ska ha en riktigt bra dag imorgon, har jag bestämt mig för... Ska nog fixa det sista i lägenheten och sånt också. Packa upp väskan... MEN det ska vara fint väder imorgon och är det de så ska jag banne mig ut till ängarna och sola lite och busa med poe, jag vill ju inte förlora den lilla färg jag fått från tågluffen! Det vore ju tråkigt.



Håller på att lägga in bilderna från kameran till datorn, det tar for ever men det e ju fiiinfina bilder ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0