Saknar europa!

Jag vill ut igen, inte vara i tråkiga sverige!
Dock har jag ju saknat alla såklart och speciellt min lilla bäbbe.
Ska bli så myys att få träffa honom igen!
Ska nog fixa pass och allting till honom så kanske han kan följa med nån gång! det hade ju varit kul :D
En sak är iaf säker, det är inte sista gången jag far ut och tågluffar, har redan en massa planer på vad jag vill göra. Det var verkligen suuuuperkul!

men, nu ska vi turista i sthlm en vecka innan jag far uppåt igen. Efter alla städer jag varit i nu så måste jag säga att sthlm är en av de vackraste. Att man inte sett det tidigare... 


Bilderna från europa kommer upp när jag e hemma igen! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0