Hemma igen!

Hemma i sverigeland och sävar!
Igår var det 100års fest för mamma och kent, det var kul!
Massa folk som man pratat med och jag, krille och jonte hjälpte till som lekledare typ.
Det var ganska kul att höra alla sjunga låtar och ramsor och prata!
Det blev lyckat! Väldigt mycket disk och mat men det är väl så det är.
Tyvärr dog min kamera innan så det blev inga bilder, lite synd kasnke.

Gick isäng ganska tidigt, orka inte va uppe längre än till 2. Då satt de fortfarande folk uppe, tydligen ända till halv fyra, i kylan! För det var verkligen inte varmt igår, man känn att de e en kallfront som kommit hit, bara 3 grader inatt. Det e inte mycket, speciellt i JULI!! Vad e det här?
Hoppas verkligen att värmen kommer tillbaka, speciellt till nästa helg.

Ikväll hade jag tänkt fara till stan men det blir att stanna i sävar eftersom de ville ha hjälp att städa och diska imorgon. Det ser jag verkligen inte fram emot. Men vad kan man göra. Hoppas bara det inte tar heela dagen.
Det är ju sista lediga dagen på ett tag, jag om man inte räknar helger då.

När jag har kommit till lägenheten och gjort mig hemma igen, då kommer det bilder mm från tågluffen.
Det blir bra, ska försöka räkna ut hur långt vi åkte också, verkligen inte lätt!!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0