En sån dag.

Gick upp vid sex imorse och det var tungt. Jag och poe tog cykeln ner till macken och fyllde luft i däcken innan vi tog en prommis i skogen, både spring och skog, inte illa alls! Det var iaf riktigt skönt att få en hel timmes promenad ute i skogen innan jobbet, verkligen rensa hjärnan. Nu var jag ju riktigt trött men jag tror det blir bättre imorgon! Eftersom det blir en tidig kväll ikväll!
JObbet gick inte kanon, tyvärr. Men jag sålde iaf och det är jag ju nöjd över!

PÅ lunchen fikade jag med matilda och farmor, jättetrevligt den korta stund jag kunde vara med! Hade ju jobb igen så jag fick springa. EFter det börjar jag virra totalt. För mycket att överhuvudtaget ta upp... Slutade iaf med att jag glömde min väska i cykelkorgen och var tvungen att fara dit med pupp och hämta allt. Det gick ju bra iaf. Väskan och allt var kvar och vi fick vår cykeltur. Ska nog ut en gång till innan vi går isäng men joey ligger helt däckad i fotöljen så han e nog ganska nöjd ändå :P

Iaf, kom hem klockan sju, käkade mat och nu sitter jag helt slut framför tvn. Finns så mycket jag borde göra men jag ORKAR INTE. Om 45 ska jag soova och jag ska nog försöka fixa lite innan. Kan ju svara på enkäten iaf...
Och fixa bilderna från tågluffen kanske, det e ju lite roligare :D



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0