Back in sweden!

Sitter i sthlm nu. Kom hem igår efter tågluffen! Det var grymt skönt att få sova i en vanlig säng, duscha och käka!
Idag är bara en såndär slappar dag där jag inte ska göra nånting, bara vara!
Så jag sov till 12 och har bara tittat på tv och fixat med lite grejer (min hemska väska bland annat) Käkade frukost på balkongen och det var myys i solen. Riktigt varmt är det här i sverige också!

Jag tror jag ska ta en till dusch snart, och kanske gå ner i solen på en liten promenad eller något.
Imorgon ska jag iaf gå ner till vattnet och ligga där i solen! Hoppas bara på fint väder men det tror jag nog!

Alla kläder jag har med mig hit tilll sthlm är för varma, fattar inte riktigt vad jag tänkte när jag tog med mig långbyxor och långärmade tröjor... Visst var det ganska länge sedan men kan man verkligen vara så dum?
Tydligen.

Iaf, kasnke ska skriva lite om tågluffen men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om jag ska vara ärlig....
Ne det får helt enkelt bli en annan gång, när jag kommit hem och smält allting... och börjar tänka på svenska igen, det är svårt att skriva när språket inte riktigt sitter som det ska ;) stava kan jag inte heller!
Kommer hem till sverige den 23 juli tror jag, runt den helgen iaf, då har jag nog kommmit tillbaka igen!
Då kommer det bilder också!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0