Trött!

oj vad jag blev trött nu! Eller varit det hela kvällen men har försökt vara upp för att inte vakna så himla tidigt imorgon!

Idag har jag faktiskt städat undan hela lägenheten och hett alla saker i garderoben istället! typiskt. Jag tror någonstans att sålänge jag inte ser det så finns det inte. OCh ligger det där inne länge så kasnke små nissar plockar upp det istället för mig! :O

Ligger och skrattar med paradise hotel i rutan! Patrik!! HAHAH ja, jag kan väl förstå men det ser bara så roligt ut när en vuxen man gråter som ett litet barn! Så konstigt, ovanligt och småcharmigt!
Nu ska jag sova och drömma underbara drömmar! Det har varit en bra kväll!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0