Torsdag

vaknade sent vid tio av att ringklockan plinga och min dörr öppnades! Där ligger jag och sover så jag skyndar mig upp och får iaf på mig min morronrock innan en elektriker kliver in! Lite småvilsen!
Aa han skulle iaf ta bort mina hemska lampor så jag är nöjd, men tänk om jag varit på jobbet eller nått! Lite jobbigt att komma hem och märka att någon varit där!
Dom skulle ju ringa mig men ingen har gjort det...

Aa, han var snygg och trevlig så jag klagar inte, kunde ha fått en surgubbe också! Det är helt enkelt något speciellt med män i arbetsbyxor, tro det eller ej! Samma sak med brandmän och hockeyspelare! Det bara är så!

Idag vaknade jag med lite feber, tror jag iaf. Känner mig inte helt hundra och jag som ska träna ikväll vid halv sex?!?! spinning! Ha, jag kommer dö... så ni vet.
Men det ska bli kul, det är med sofie och så ska vi kasnke basta efteråt!
EFter träningen blir det att fara till daniel och ringa fastighetsägare! I maj far jag och det ska bli så sjukt kul!
Det är bestämt att det blir Uppsala, jag har iaf bestämt det! Då har jag ändå nära hem och till pappa och sen är ju staden underbar! Iaf vad jag kommer ihåg från teknikåttan när vi var där på final!

Och för att hoppa till något helt annat - gick in på youtube och hittade världens bästaste sheldon lära sig finska!
Sheldon lär sig finska - Big Bang Theory
Se och njut!

Avslutar med musik: 



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0