Soffpotatis

febern har kommit tillbaka och jag har sovit halva dagen och softat andra halvan, ingen rolig dag.
Ligger nu och tittar på La ink och jag blir så sugen på en till tatuering!
Corey gjorde en superläcker tatuering som inspererade mig helt! Dock kommer jag inte göra det än, det är lite för tidigt för det! Jag är ju rätt hopplös, när jag har kommit på en grej jag vill ha så blir jag lite impulsiv och vill ha det på en gång och ger mig inte, Så det skulle inte förvåna mig ifall jag gör den i höst (så man kan sola i sommar ;))
Men det får vi se, drömma kan man ju göra!

klockan nio ska jag se en dokumentär om mordförsöken på hitler! Tror det kan vara intressant!
Sen ska jag sova, igen... imorgon blir det att hoppas jag e frisk för då ska jag fixa massa grejer!

Joey verkar inte tycka det är jobbigt att sova iaf, han har legat i min tröja eller under mitt täcke heeela dagen! Myshunden min! Tyvärr har det blivit dåligt med lång prommis men jag får ta igen det imorgon!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0