New Moon och hundar

Mys med tre hundar, två små och en stor! Tyra fick komma hit och bo här de sista dagarna och på söndag kommer sällskaper hem. Då slipper jag bo här och tjafsa med bröderna också!
SKÖNT!

Mår inte helt hundra, tror jag har nått virus som kommer och går, det är inge kul!
Men imorgon ska jag fika med jennie och sen ringa massa samtal som måste tas tag i! Funderar också vilken dag jag ska träna igen, har inte hunnit det sen i söndags :/ Så måste in snart och göra det, sofie?
Nä, jag är trött och okoncentrerad, och dålig på att skriva på samma gång. Det brukar aldrig resultera i ett bra inlägg.

Vill bara avsluta med att säga, ge mig jobb och bostad i uppsala så blir jag glad!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0