GAAH

Joey har börjat bli VÄÄÄLDIGT intresserad av brudar!
VI måste ha en löptik i närheten elller iaf  en tik för han får verkligen ingen ro! Galen på promenader, gnäller och vill ut hela tiden och lyssnar inte ett skit när vi väl är på promenad, bara drar åt olika håll :(

Mamma tycker vi ska kastrera och jag har egentligen inte velat det eftersom jag vill ställa ut honom!
Men ska det vara såhär så känns det lite ego att tänka så! Han står bara vid fönstret eller dörren och gnäller och vägrar äta! Redan vid 9 månader! Han är ju så mysig när han inte har brudar på hjärnan!
Ja, ska läsa på lite och fundera!

Har hört att ju tidigare man gör det desto bättre men är det här bara en fas vill jag ju inte bara kasta bort alla roliga utställningar vi kan fara på! Han e ju snygg min lilla skit!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0