första men inte sista gången!

Hade planen klar för mig idag.
Vaknade runt 12 och skulle gå ut med Joe en snabbis innan frukosten och sen en längre tur efter!
Men tror ni inte jag glömmer mina nycklar hemma nr jag går ut i kalla skor utan sockar, en jacka och inga vantar!
DUMT!
Jag hade ju inte ens mobilen med mig så jag fick fråga ett par om jag fick låna en mobil och ringa mamma som har en av nycklarna! Det slutade med att jag var ute en timme ungefär! Haha!!
Det kommer inte vara sista gången jag blir utelåst så jag ska nog börja ta med mig mobilen varje gång jag går ut!
Tänk om det hade varit sent på kvällen och ingen hade varit ute och gått? TUUR

Nu ska jag byta sängkläder efter att joey fick lust att spy i sängen inatt. Vad jag älskar den hunden...

/S


Kommentarer
Postat av: Kusin Sofie

Är det inte bättre att alltid ta med sig nycklarna när du går ut? ;)

2010-01-10 @ 21:04:25
URL: http://helgo.net/sofie
Postat av: Sandra

SV: haha jo det har du nog rätt i... ;)

2010-01-10 @ 21:10:07
URL: http://sandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0