duktiga jag!

Vaknade imorse klockan 12 och tyckte joey skujlle behöva gå ut eftersom han inte varit ute sen igår vid 22!
Men jag fick ta och dra han ur sängen haha nästan iaf! Så jag fick i mig en shake och sen ut! Kom nyss tillbaka och nu ska jag laga lite mat innan jag städar lite till!

Promenaden var supermysig!
Det blev liite kallt där på slutet men det var bara i ansiktet! hade tre par byxor och tre tröjor på mig för att inte frysa ;) Såg ju att det var -20 när jag gick ut! Jag har iaf hittat en fin runda och jag är förvånad och lite stolt över att jag vågar gå där jag inte varit förut! Men nästa gång ska jag gå åt höger och se om jag kan gå runt skogen eller hitta fler vägar därinne! haha det blir nog kul!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0