20100105

Hejsan! Har verkligen haft ganska fullt upp sen jag kom tillbaka från sthlm så jag har knappt suttit vid datorn!
Har inte varit hemma utan sovit borta för jag hade hand om två hästar under nyårshelgen!
Igår, idag och imorgon är jag ledig och ska försöka få bort mkt av det jag ska och borde göra!
Torsdag/fredag blir det jobb sen ledig igen lö/sön och måndag! :D
Sugen på bio på fredag, någon som vill se new moon med mig?

vecka 3 börjar jag och sofie träna på simhallen också! Det ser jag verkligen fram emot! Blir step up och kasnke aerobic (om jag kan övertala henne ;) ) sen skulle jag vilja spinna också. Men det blir nog börja lite lugnt så man överlever träningsvärken oxå!

Jag känner mig trött och skriver väldigt osammanhängande nu en jag måste avsluta med att skriva att jag bor i umeås mysigaste del! Var ute med joey nu mellan 21 och 22 och det var supermysigt! Gick dock inte i skogen utan tog mig modet att utforska husområdet här på sandahöjd och sen mot mariehem! Imorgon ska jag gå genom skogen och se vars jag kommer fram!

Nu ska jag sova, och ja, det kan komma en liten, kort och obetydlig årsresume av det jag kommer ihåg... vilket inte är så mkt :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0