uppdatering på g

Så, har inte skrivit på några dar, eller typ en vecka så det kanske är dax nu...

Kort resume över veckan som gått, varit sjuk, jobbat och varit med familjen.

Ligger hemma nu och tittar på hockeyreprisen från inatt, ställde klockan på 04.00 imorse för att kolla på den live men jag somnade ifrån den lika snabbt tyvärr :S tar igen det idag innan jag ska ut med hunden igen! Har ju en OS vecka framför mig med sena kvällar och förhoppningsvis spännande sport! Underbart!

 

Jag och Joey var ute hela förmiddagen och gick i skogen! Det var full mundering med vandrarkängor, mjukisbyxor och tjockisbyxor, varm jacka, mössa och vantar. Joey fick nöja sig med sin vinterjacka och jag tror inte han frös så mycket! Vi gick i upptrampade stigar i skogen och lite på skidspåret. Mitt i allt kommer det en backe som Lätt är i 80 graders vinkel rätt upp och det var bara att knalla, var tvungen att sparka in tårna i backen för att ta mig upp! Joey knalla på men det såg ut som han kämpade där sista metrerna han också, jag har aldrig sett en sån brant backe förut!

Joey var iaf jätteduktig på prommisen, han var lös hela tiden och vi mötte massa hundar som han inte sprang fram och hälsade på utan väntade på mig istället! Superduktig tycker jag! Men nu ligger han här och sover breve mig helt utslagen, det var nog jobbigt att plumsa i snön med hans korta ben :D

Jo, jag har ju tonat håret i veckan också så nu är det brunt igen och det känns kul att äntligen komma från det blonda, även om det bara är över vintern!  Ska till och klippa det snart igen, luggen börjar bli lång och håret oc´kså.

ja, jag får väl helt enkelt skriva lite oftare så ni har något att läsa när ni kollar in! ;)

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag verkligen längtar till augusti och spanien!!!

/S


Kommentarer
Postat av: Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Tack :)

2010-02-16 @ 17:41:25
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg!



Söt häst på headern, är den din? :)

2010-02-16 @ 18:24:50
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0