Tuff jobbdag!

Iaf psykiskt! Jag höll verkligen ¨på att gå in i väggen där ett tag, men med lite hjälp från ante och lite luft så släppte det sista timmen och jag slutade på ett godkänt resultat... INte som mina monster dagar i tisdags och onsdags men det som krävs iaf!
Fick verkligen kämpa där ett samtal också och göra allting jag någonsin lärt mig där för att ro iland det, men jag lyckades och jag är stolt, knasigt stolt men ändå stolt... på nått knasigt vis! ja, ni fattar!

En bra vecka helt enkelt och jag ser faktiskt fram emot en ny arbetsvecka nästa vecka alltså!
Innan dess är det helg och vi kickar igång den med ett träningspass på medley som imorse med bästa sofie och förhoppningsvis lite träningsvärk! Det blir great!
Vi hörs imorn!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0