Träning och jobb

Vilken GULDdag jag har haft idag! Vaknade i tid, käkade fläskfile till frukost/lunch! Tog visserligen bussen till jobbet men då slapp jag frysa iaf!
Jobbet gick KUNG idag, kan inte beskriva det på nå annat sätt och jag känner mig plötsligt rik och ångesten inför en jobbvecka har försvunnit litegrann faktiskt! Frysit bort...
Dock har jag två jobbiga dagar kvar så håll tummarna att det inte blir varmare igen!

Efter jobbet tog jag en härlig prommis till medley och tränade en kort stund med sofie, lite latträning blev det så jag tror jag ska ut och ta en prommis och träna lite här hemma så jag får svettas innan duschen! Har ju ätit middag nu så jag är fit for fight hehe ;)

Ikväll är det ju paradise hotel - final! Så kvällen blir verkligen inte sämre!!
NU- träning, så kanske huvudvärken försvinner också!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0