Sova, morgonträning imorgon!

Vilken hurtigbulle jag är!
Jag tog visserligen bussen TILL jobbet idag men det var för att jag var så sjukt trött! Hade planerat att gå... Tog igen det genom att gå HEM från jobbet istället. Duktigt med tanke på att jag slutade kl 21 tycker jag! Men med lite musik gick det bara bra fast låren var lite kalla där i slutet!
Gick också förbi på citysol och tog en 15 min i det varma och sköna solariumet! Det var grymt skönt och jag fick underbart söta fräknar efter, synd bara att dom försvinner! Tycker det e så charmigt ju!
Därför längtar vi till sommaren och fräknar hela tiden ju ;)
Ah, kom hem runt 22.20 så jag är ändå nöjd, trodde jag skulle bli ännu senare.

Det blev en banan, youghurt och lite juice när jhag kom hem, nu har jag också kollat in alla bloggar som man konstigt nog måste läsa igenom och nu blir det sängen! Ska upp åtta imorgon och gå till medley för att träna innan jobbet! planerar att gå hem imorgon också ifall inte min väska blir för tung! Men med tanke på hur jag knatade i vemdalen upp för backen så borde jag bara härda... vi får se, jag blir tyvärr lite för lat ibland!

Det sista jag tänkte berätta för er är att jag känner mig ensam ikväll! gjorde det igår också och jag fattar inte. Det har egentligen bara gått bra hittills men nu bara tvärkom det. Kanske har jag varit singel för länge...? Eller så får jag helt enkelt bjuda hit sofie på den där filmkvällen jag är skyldig henne ;)


ful bild men brun och fin med fräknar <3

/S


Kommentarer
Postat av: mamma

du är så söt i dina fräknar, fast du är ju söt även när du är "vintervit".

2010-02-06 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0