OS och färger

Men vad händer med dam kronorna? 5-0 redan till canada, så dåliga är inte sverige!

Ja, det jag hade tänkt skriva är väl att jag vill och ska ändra designen till bloggen, har legat och provat hit och dit men sen sparade jag inte så jag får börja om, lika bra för jag vet inte vilka färger jag vill ha! Ska nog ha lite mer wow färger ist för matta tråkiga färger! Vad säger ni? Orange? Blå? Grön?
får väl testa mig fram helt enkelt!
Funfunfun!!

Jag ska hålla mig vaken tills herrhockey inatt som jag hoppas blir lite mer fördel sverige ;) Tills dess blir det väl curling och boken för att hålla mig vaken... JObbigt eftersom jag är trött redan nu! Bara en timme kvar innan det börjar...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0