Nyponsoppa!

Jag somnade ifrån hockeyn inatt :( Såg hela första men vid pausen somnade jag. SUCK.
Dom vann iaf och reprisen är nu tio i ett så får se den ist!

Sitter och dricker varm nyponsoppa som jag hittade i skåpet, alltså pulvret, inte den varma, färdiga soppan såklart ;) Det är ruggit gott men jag saknar lite glass och beskvier för det ultimata! Det blir att handla det idag!
Har faktiskt börjat att fixa undar all skit i lägenheten nu! Disken är nästan klar och snart kan man sitta i soffan igen ;)

Sen idag blir det jobb ett tag under kvällen innan OS kväll igen! Ska försöka hålla mig vaken men det ser inte så ljust ut tyvärr! Det kan va för att jag har ställt väckaren på nio varje morgon för att inte sova bort heeeela dagen iaf!
Så imorse var (halvdöda) jag och söta joey ute på en tidig morgon promenad, det var sviiinkallt ute så den blev inte så jättelång tyvärr! men tillräckligt tyckte både jag och joe!

tjofaderittan lambo.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0