Lördag

Hejsan hoppsan!
Tog en skön sovmorgon till elva idag eftersom jag satsade på att se curlingfinalen igårkväll/inatt men jag somnade ifrån den... :( Iaf runt ett kom hundarna så vi gick ut i skogen... Tror ni inte att jag gick vilse igen.
Jag kom fram till några hus och nu i efterhand visade det sig att jag var på berghem!
Tur att jag träffade lite folk i skogen som jag frågade och så var det vara att knata in i skogen igen och hoppas att jag hittade rätt! Jag kom fram tillslut och då hade jag gått runt ett bra tag och  till och med gått förbi sandahöjd, nästan ända till haga! men det var skönt, jag frös verkligen inte för jag tog på mig varma kläder utan att tänka på att det inte var så kallt ute idag! Det var svettigt och jag var riktigt varm när jag kom hem igen ;)

Sedan tog jag och hundarna en sovstund, iaf hundarna. Jag låg och läste lite bok!

Nu håller jag på att tvätta och tittar på os såklart, ska gå och kolla om det är klart snart för jag kommer inte ihåg när jag startade maskinen. Jag som har våndats inför att tvätt kom på att det faktiskt inte är så himla farligt!

Sen har jag (eler sofie ) skickat iväg några bilder på förstoring så jag kan hänga upp några fina bilder på de finaste djuren här i lägenheten!
Det blev dom här bilderna tillslut:



/S

Kommentarer
Postat av: mama

kärlek, mysbilder

2010-02-27 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0