Klicker

Idag hände nått skitkul! nyss!

Iaf, jag har ju köpt en klicker för aqtt kunna klicka in honom och kanske gå någon kurs, dock så kan jag ju inte så jag har inte tränat så mkt med den tyvärr!
Men imorse hade jag den i handen och skulle prova om det gick att klicka in något.
Så jag klickade när han sträckte på sig och han gick ju igång direkt!
Han fattade på en gång att han skulle fortsätta så jag fortsatte klicka när han "bugade"
Vet inte och tror inte att det var i de rätta ögonblicket och sen la jag till buga också. Men jag är supernöjd och jätteglad! NU ska jag hitta mig en klickerkurs och lära mig på riktigt!
Gud va kuul!

Filmade också, så här såg det ut:



Nu ska vi hänga tvätt och sen gå ut på långprommis!

/S

Kommentarer
Postat av: anita

hihi vilken duktig matte som lärt sig ge godis när joey vill ha. :)

2010-02-28 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0