Igår

hehe såg att klockan var väldigt tidig måndag.
Jag kan ju säga att jag hade en ganska bra och mysig söndag, sov hela natten och fick en skän sovmorgon eftersom min förkylning lugnade ner sig lite! Det var riktigt skönt. Just nu är näsan dock igentäpt igen och jag vaknade nyss av det och kan ju såklart inte somna om... Ska bara vänta tills jag kan  andas genom näsan igen.

Iaf, sen kom mamma med hundarna och vi busa ett tag innan en prommis till familjen i teliahuset där jag hjälpte till litegrann, var dock inte så mkt att göra så. Men jag och mamma gick till nån utförsäljning och jag köpte en ny jacka och täckbyxor som jag kan ha när jag åkerr skidor och busar med joey i snön!
Det blev en gul jacka (jag gillar färg) och vita byxor, så man inte ser ut som ett lapptäcke!
Det var mysigt!

Kom hem vid halv åtta, såg how i met your mother mm sen detektivbyrån och måste ha somnat typ så fort den sluta... Jättekonstigt var det!
Jaja, nu ska jag försöka somna igen! Söthunden ligger redan och brer ut sig breve mig här. Gullhunden!
Jag är lite sugen att gå en lydnadskurs med honom, eller iaf en kurs! Ska kolla om det finns några här i umeå! Så får jag lära mig lite tips och ideer! Alltid kul med kurser!

Jo, innan jag går och lägger mig! När jag var ute på kvällsprommisen med poe ikväll så var jag ute i skogen, det var mörkt. Vi hade gått en bit så började joey morra och markera mot ett ställe lite längre bort inne bland träden! Nu såhär i efterhand var det nog ingen fara och ganska fjantigt men väl där kändes det säkrare att vänta tillbaka till ljuset och till lägenheten! Det var nog ingen där men eftersom han verkade lyssna och stirra och sen morrade åt samma plats så blev jag fjantig. Vem vet, joey kasnke räddade livet på mig ikväll, min modiga vakthund ;)
Lite läbbigt var det iaf och jag tittade mig över axeln hela vägen tillbaka tills dörren gick igen bakom mig, men jag försökte låtsas som jag hade kontroll så joey inte skulle börja vakta och ta över eller bli rädd eller nått! Det var iaf vad dom sa på förra kursen jag va på :D

godnatt 

/S


Kommentarer
Postat av: mamma

saknar dig med.. och gå där det är ljust när du går ut på kvällarna är du snäll. man måste faktiskt vara försiktig. hoppas du är friskare nu.

2010-02-08 @ 20:18:38
Postat av: S

Update sandra, update! Har du dött? ;P

2010-02-15 @ 20:24:50
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 20:50:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0