Hjälp är ej nödvändigt, jag har min räddare i nöden.

Tro det eller ej men lille skithunden visade mig vägen hem!
Jag trodde jag var helt lost och började fundera hur länge jag skulle kunna gå runt i skogen utan att träffa någon eller komma ut och jag kom fram till - Ett bra jävla tag.
Så jag började följa efter joey som gick som en spårhund och försökte skynda sig, han frös ganska mkt så.
Plötsligt så viker joey av skidspåret in påett som går åt vänster och jag fattar inte varför.
Dock så fattar jag snart när jag stannar upp och tittar mig omkring, vi är inte alls långt från hemmet och vi var där och gick igår!!! :DFörmodligen har joey känt våran doft och jag har inte fattat nånting eftersom vi går åt andra hållet, alltså fel håll.
Min lilla spårhund!
Grymt impad blev jag av honom när jag fattade var vi var!

Nu ska vi lägga oss under täcket och värma oss ett tag, när vi gick ut var det runt -10, nu är det närmare -20... huh.


Jag tycker om min hund <3

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0