hemma igen!

Äntligen har jag flyttat in i min söta lägenhet igen och den ser för j*vlig ut måste jag säga! Idag blir det att fixa efter jobbet och städa. Hänga upp gardiner också så man kan sova och fixa garderoben där det är FULLT med kläder och grejer!! Det är riktigt hemskt faktiskt!

Nu har iaf målaren kommit och det är jobbigt. Jag hade velat fortsätta sova bra många timmar till, det borde va olaglig att väcka folk vid den här tiden! hm. Men snart är han väl klar hoppas jag och då får jag försöka somna om, ifall det går... Det är ju ljust ute nu...
Jag jobbar lite idag, mitt på dagen och det känns väl sisådär... Måste ju jobba också. Hoppas bara jag får sälja något riktigt roligt så blir det inte riktigt så jobbigt.

Saknar Joey!

/S

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej!



Kan du inte maila mig din nya adress =)



Jag tror nu att du får ditt medlemskort och tidning från dvärgpinscherklubben till din gamla adress. Du kan väl kolla när det dyker upp och göra en adressändring.



Kramar till er!



Ps. Har du några fina bilder på Joey så får du gärna skicka =))

2010-02-02 @ 14:26:24
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0