Goooodmorgon.

jag har varit väldigt förvirrad när jag vaknade imorse... gled ut och in i drömvärden. Det var ganska härligt ändå.
Gick upp en timme tidigare och duschade och käka frulle. Nu ska jag bara betala lite räkningar och klä på mig så är jag good to go.

Underbar herrstaffet igår, verkligen en fröjd för ögat när Hellner tar flaggan och glider i mål. Vilka grabbar vi har.
Jag somnade då med ett leende på läpparna!

Idag blir det därimot lite jobbigare, en lång jobbdag och jag tror jag ska ta och gå till jobbet idag, för att få lite luft innan många timmar innomhus! MEN, och det är ett stort MEN det är 15 minusgrader ute och det tar emot. Vi får se hur jag gör, jag har ju ca 1 timme att bestämma mig på.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0