Fredag

Hemma igen och jag är nöjd över dagen, Moster kom förbi imorse en stund och det var trevligt, även fast jag fick gå upp tidigt och städa undan lite så gick det bra! JObbet gick också bra men jag är trött och känner av halsen, det blir nog en tidig kväll för mig... Blev inte så mkt sömn igår!

Till middag blir det pasta carbonara igen, har ju ägg och bacon kvar och det är SUPERgott! :D
Ska bara få ren min kastrull efter jag råkat bränna lite gröt imorse. Eller inte bränna men det blev brunt som inte går bort :( Nu önskar jag att jag haft svinto hemma, då hade jag enkelt fått bort det!
huh. Ska passa på att laga mat innan vinterstudion börjar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0