duktiga sandra ute på vift

Jag gick och handla på coop nyss, Det fanns massa skoj där, så ikväll ska jag laga en brakmiddag så jag slipper gå och lägga mig hungrig! MUMS!
Det blir Pasta med morötter och skinksås, glömde att köpa spaghetti så pasta carbonaran får vänta någon dag eller två tills jag köpt det också!
Jag kände mig lite vuxen när jag gick hem med mina två proppade matkassar... Nu är mina armar sladdriga, men det är det värt! Fick ju hem massa mjölk och andra nödvändigheter ;)

Det var grymt kallt när jag gick ut men tillbaka var jag väl härdad så det kändes inte lite chockkallt längre!½
Nu ska jag ta en banan och dricka min mjölk! OCH SKORPOR! Jag glömde berätta, jag köpte skorpor också, det stod på paketet att dom smakar precis som farmors... Men det tror jag inte riktigt, dels för att min farmor aldrig gjorde skorpor men också för att om hon nu gjorde det, hur fick dom tag på hennes recept? Nja. Det stämmer inte för mig. Dom är säkert helt okej ändå!
Dock så slår inga mormors skorpor som är de allra godaste i heeeela universum... tro inget annat.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0