Tjohejs

Nu ska jag ta och berätta lite vad som händer här i england!
Min familj är borta hos Emmas föräldrar, än så länge endast hon och barnen men christopher far senare i eftermiddag. Eftersom han jobbar så ser jag honom knappt ändå...
Dom for i onsdags och det har varit rätt så skönt måste jag erkänna. Tidigare mornar eftersom jag vart tvungen att släppa ut och fodra hästarna på morgonen men vad gör man... Inget att klaga över iaf!

Det jag däremot vart dålig på är att ta mig isäng på kvällarna. Igår tex drog jag till Hanna som hade sin sista kväll här innan jullovet. Det blev ganska sent eftersom jag skjutsa henne till bussen och var inte hemma förrän vid 01.
Tung morgon när väckarn ringde 6. HUH.
Ikväll ska jag till att sitta barnvakt hos Hannas familj. Blir nog en ganksa sen kväll där med kan jag tänka mig!

Fram tills dess hade jag tänkt spendera mina lediga timmar till att kolla på misfits ( som är så bra! ) och slå in julklappar!
PÅ lördag blir det mer inköp. Till barnen. Vad ska man ge dom :S

Kan ju också tillägga att det är snö på marken och solen skiner! Fint väder alltså, värre var det igår, jag höll på frontalkrocka med en polisbil pga halka. GALET. MEn mer om det senare, nu ska jag kolla på misfits!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0