Tisdag

Just kommit hem från sista franskan innan jullov och har hunnit käka.
Kikar just nu på en dokumentär om pompeji, kul att se eftersom jag vart där. Känner igen vissa platser vilket gör det mycket mer intressant!

Jobbet idag gick väldigt bra och smärtfritt. Hade inte tänkt fara på franskan men ångrade mig i sista stund eftersom jag har betalat och det är ju bara roligt! Glad att jag for, vi spelade bingo, käkade godsaker och gjorde lite små övningar! Över jul har jag som läxa att skriva ett brev och boka ett hotellrum. SKa försöka göra det snart så jag inte glömmer bort det! :) Men jag känner mig själv och det kommer nog bli att jag gör det kvällen innan. Eller samma dag. Dumt men så brukar det va!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0